Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 16 oktober 2010

Sitter och leker

Är väääldigt social just nu...inte.

Sitter hos svärmor och makens syster med familj är också här. Men jag har satt mig med min dator och min "ajfånfyra" på golvet i ett hörn, bokstavligt talat, för att leka med "fånen".

Det fåniga är att jag inte ens har fått igång den än eftersom jag först idag på dagen var och hämtade ett sim-kort till den i en Telia-butik (orkade inte vänta tills posten behagade överlämna ett).
Just nu håller datorn på att ladda ner något program och det står No Service i ett hörn på telefonen men snart snart har jag hittat in i iPhone4-världen.




1 kommentarer:

Tony sa...

Har du en fånig mobil? ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig