Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 27 oktober 2010

Näste man till rakning

Lagom tills dottern är frisk och får gå till dagis så är det då sonens tur att bli förkyld med feber.
Inte mycket feber än men om det är samma skit som dottern hade så stiger det säkert, stackarn!

Snart bär det av för att hämta BILEN.
Oh vad kul det ska bli.
Antar att det blir en hel del bilåkande idag så länge sonen inte verkar påverkad av det. Men han kommer väl sova en del och i den större bilstolen som nu får alldeles utmärkt plats ligger han skönt.

Off we go!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig