Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 14 oktober 2010

Morgonstund

Vaknar av en gnällig bebis i spjälsängen bredvid mig och stapplar in i köket för att göra en flaska och dricka lite vatten.
Slänger ett öga på klockan på vägen....stannar upp...backar tillbaka och tittar på klockan igen.

07.03!

Va?! Morgon redan! Neeeeej!

Hinner börja fundera på om jag ska försöka sova en stund till när sonen fått sin flaska eller om jag ska passa på att ta en dusch innan dottern vaknar.
Hann inte ens tänka tanken färdig förrän dottern börjar ropa från sängen och 5 minuter senare står man där i köket igen.
Sonen har druckit upp sin flaska och sitter i babysittern och låter som Chewbacca, i ett hesare stuk. Dottern har beställt "rullmacka" och "kladsutt" (chokladmjölk) och jag står i köket i det jag lyckats få på mig..

Bh, underbyxor och EN strumpa.

Mornar är härliga...nästan jämt.

Godmorgon!

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag känner igen det där, man är helt övertygad om att klockan är typ tre och så är det egentligen morgon...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig