Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 11 oktober 2010

Jag gillar Felix och min man

Satt i godan ro och pillade med datorn...såg väl väldigt koncentrerad ut... Plingeplång hör jag från min tröjficka i hallen.
SMS...

Reser mig med en suck och hämtar telefonen och öppnar sms:et och läser på vägen tillbaka till vardagsrummet.
"Älskar dig"
Tittar upp och ser min make i soffan med ett stort leende.
Dagens samhälle vet du, skrattar han och får en puss.

Och så Felix då...
Han stör en ingenjör på min tv just nu.
Fniss!

1 kommentarer:

Daniel sa...

Åh så gulligt! Det lilla extra som piggar upp!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig