Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 28 oktober 2010

I väntan på kakan

Efter att ha hjälpt mig med att baka en kaka ville dottern titta på "bompa" medans den blev färdig i ugnen. Efter att jag suttit i köket ett tag med min tekopp och en pratglad son så får jag plötsligt en känsla... det har varit väldigt tyst och lugnt i vardagsrummet ett tag.
Går in i vardagsrummet och detta var vad jag hittade:

Lilla fröken, som har haft så svårt för att komma i ro på kvällarna senaste tiden, kunde uppenbarligen inte hålla sig vaken, trots att klockan bara var 18.30.
Det var inte ens så att det fanns några tecken innan på att hon var tröttare än vanligt.

Och så måste jag säga...Sådan far, sådan dotter... Somna i soffan/fotöljen verkar vara genetiskt.
Det kanske är så att symptomen för detta uppträder mellan 2 och 2½ års ålder :-)

Sen måste jag få dela med mig av två höstliga bilder som jag tog idag. Det känns nu som om det är sista tiden med vackra färger. Snart har alla löv fallit och ligger bruna och halvmultna eller översnöade på marken.
Jag njuter av dessa ännu färgglada dagar.

1 kommentarer:

Maria sa...

Men vad söt hon är!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig