Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 24 oktober 2010

Gratis Bio

Har hört en hel del positivt om Gratis Bio så nu tänkte jag att jag skulle ta och registrera mig där så får vi se hur svårt/lätt det är att få ihop lite poäng.

Man kan besöka hemsidor, vilket man ju gör hela tiden i alla fall, och få poäng för det.
T.ex. kan man gå in hos vissa företag och beställa gratissaker och sedan få poäng för det.
Om man letar efter julklappar, det är ju den tiden nu, så tycker jag man ska registrera sig hos Gratis Bio och titta runt bland deras supererbjudanden.
Garanterar att alla hittar många ställen dit man kan klicka sig in, beställa julklappar OCH få poäng för det.

Det finns så mycket saker man kan göra och klicka på så jag tror nog att det ska gå att få ihop lite poäng snabbt.








När man samlat ihop poäng, 500 får man för att registrera sig, så kan man växla in dem mot olika saker som:
Biobiljetter
Tidningsprenumerationer
Olika roliga prylar
Presentkort
från t.ex Nelly.com och 91 andra butiker. Och det är verkligen butiker inom alla möjliga områden som växter, mode, mat, elektronik, inredning.
Ja det finns verkligen något för alla, det kan jag lova!

Och för alla oss Facebookianer så finns det en hel del via Gratis Bio och Facebook också.
Just nu kan man tävla om en julresa till New York och få poäng för det. Så det måste jag ju göra. Älskar New York och skulle gärna vilja se staden i jultid.

Vill du registrera dig får du gärna använda mitt användarnamn martipey på frågan om värvare så får du 75 extrapoäng som välkomstpresent.

Nä nu har jag inte tid just nu...här ska samlas poäng!!

3 kommentarer:

Tova sa...

Åh, har testat många av de där samla poäng-sajterna men just GratisBio har jag tyvärr aldrig förstått mig på... eller så har jag inte fått in snitsen ännu helt enkelt ;)

Angående klädbytardagen så funkade det faktiskt jättebra, alla fick bidra med precis hur mycket eller lite de ville (vissa kom med flera kassar!!) och sen fick man plocka vad man ville från en jättestor hög sorterat efter storlek. Superenkelt och 100% gratis :)

Martina sa...

älskar ju att samla poäng så jag måste absolut testa haha

Johan Åström sa...

Hej Martina:)
Skulle du vara intresserad av en chans att få två gratis trisslotter? Jag arbetar med en sajt som vill öka kunskap om säkerhet på internet och hur man undviker problem på nätet, vilket är kunskap som många behöver. Allt du behöver göra är att länka våran sajt, www.mjukvara.se, på din blogg och som tack får du en gratis trisslott.
Så här gör du för att länka:
http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott/
Tack på förhand:)
Vi hörs,
Johan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig