Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 24 oktober 2010

Citat är roliga

Jag snurrade runt i bloggosfären och hamnade hos frökenbitterfitta.
Hon citerade sin far:
Det verkar som att alla flickors hjärnhalvor trillat ner i deras BH nuförtiden.

Detta fick mig osökt att tänka på ett citat jag läste någonstans att någons mamma hade sagt till sin dotter:
Har man inga B så behöver man ingen H.

Det känns som om det är någon jag känner vars mamma har sagt detta men... ibland känns det förstås som om man nästan känner personen bakom vissa bloggar man följt länge...


Jag avslutar med mitt absoluta favoritcitat:
Ska du bli frisk nu?

Detta sades av min yngsta systerson, lilla Bisseman (ca 3 år) när jag (ca 18 år) en morgon stod och sminkade mig i deras badrum.

1 kommentarer:

Robert sa...

Haha! Visst blir man frisk av att sminka sig? :)
Förresten, nice blogg du har!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig