Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 17 september 2010

Willvin, företaget med sitt stora hjärta på rätta stället.

Det är mycket snack i bloggvärlden om "köpta" blogginlägg.
Härmed svär jag dyrt och heligt att det jag kommer skriva i det här inlägget inte är köpt trots att det kommer samma dag som jag fått en fribiljett av Petra hahaha
...eller njaooo Petra har kanske köpt det lite grann genom att vara sååå trevlig och kreativ!

Jag kom i kontakt med det här företaget genom min vän Linda W och det är jag sååå glad över.
Petra, grundaren, funderade på varför ingen hade gjort den där drömskötväskan som hon letade efter....då gjorde hon det själv istället!

Och det är verkligen såå snygga och praktiska väskor.
Själv har jag en Willvin Magnipack som jag älskar. Man kan ha hur mycket som helst i den och extra facket på undersidan är finurligt! Där går det i "hur mycket blöjor som helst".

Glädjespridaren Petra som driver det här företaget är jag så glad att få lära känna. Om man går in på Willvins facebook-sida så ser man vilken trogen skara "fans" hon/de har.
Ganska speciell direktkontakt hon har med sina kunder eller vad säger du? Man känner sig inte som en "kund" till det företaget...
Om ni tittar på de små fotorutorna under väskan i denna länk så ser du en del av resultatet av en jätterolig dag!
Känner du igen någon?
I våras när jag var gravid med sonen bjöd Petra in några intresserade gravida "fans" för en dag av fotografering. Spännande att fotograferas av en proffsig fotograf! Bilderna används nu som reklambilder för väskorna! Det var tal om ytterligare fotografering senare i vinter när barnen (som då låg i magarna) är lite större. Det skulle vara jättekul att vara med om en sådan fotografering!

2 kommentarer:

Qicki sa...

Jag håller med om att Petra är en underbar människa & att Willvin väskorna är en gåva från himmelen.

Ha en bra helg.
Kram

Petra sa...

Men åååååååååh vad jag blev glad för det här... du kan aldrig ana... jag tar det aldrig för självklart - jag gör det jag gör och försöker göra det bra - men vilken underbar feedback...

Kram på dig vännen och kul att du blev glad för biljetten!

Kan inte du maila din bloggadress till mig - jag får bara upp en massa skumma tecken via facebook ;-)

Ha en sköööööööööööööööööööön dag! ... och ja - jag var tvungen att skriva om dig på bloggen idag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig