Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 21 september 2010

Underbara morgon

Morgonen börjar underbart!
"Älskar dig mamma" och en lång kram. Första gången hon sa det och jag fick nästan tårar i ögonen och bara tittade på henne.
Sen kom jag på mig själv och sa "Älskar dig med gumman" och kramade henne lite för hårt, för hon slingrade sig ur och gick iväg. "Morsor, suck" liksom...

Träningsvärk i fotlederna...trodde inte det var möjligt men fötterna verkar ha växt fast i fotlederna.. Stapplar fram a la "Agda 97 år"....suck... Ska gå till Skärholmen efter dagislämning så de kanske lossnar då.
Oj, dagislämning ja...Bäst att gå :-)

1 kommentarer:

Mr P sa...

Nu blir jag avuuuuuuuuuuuuuuuuuundsjuuuuuuuuuuuuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig