Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 28 september 2010

Tråkig jag är då

Hade världens rush igår och skulle skriva ett inlägg om Dagis/Förskola...och så ser jag att flera tänkt samma sak, hmm Jag har kanske inte precis samma åsikter som dem jag läst men måste ändå tänka ett varv till på mitt inlägg.

Annars är det bara förkylt här hemma.
Maken snorar, nyser och hostar.
Sonen snorar och nyser.
Jag har ont, snorar, hostar och kraxar och beklagar mig över att kroppen värker.
Dottern är bara allmänt sur och trotsig vilket inte har något alls med förkylning att göra så det kan hon inte skylla på :-)

Vill inte ha... Viiiill haaaa.....Kaaan inte....Kan "sävl".....Heeeeeeela tiden. Dag som natt!
Och så bära bära bära. Men man ska inte krama bara bära.
Egentligen är det nog så att hon har ett stort närhetsbehov men vill inte "erkänna" det så då ska det "bara bäras" vilket ju i princip är samma sak.
Snuttegumman. Om jag inte hade så ont i ryggen så skulle jag bära dig ännu mer!

Har hittat flera bloggar som jag börjat följa så smått...Tänkte läsa dem lite mer innan jag lägger upp dem i min länklista men jag kan tipsa om dem här lite grann:
http://trasslet.se/ - 88:a som skriver i sin "anteckningsbok på nätet", om livet, kinesiskan och sönosen Elliot.
http://tiobarnsmamma.blogg.se/index.html - Mirka, familjen medverkade i "Familjen Annorlunda" -Så härliga.
http://ladydahmer.blogg.se/ - Sett henne på familjeliv.se under åren...knasig, åsiktsstark, rolig!

Verkar bli rens av handfatsavlopp idag....Blääää!

2 kommentarer:

Skrotmamman sa...

Man får vara "tråkig" :-)
Bästa sättet att få inspiration kring vad man ska skriva om är ju att surfa runt bland andras bloggar! Och har man ändå bloggtorka är ju Familjeliv bästa stället att få "inspiration". Efter 5 minuters surfning har man massor av uppslag av material ;-)

Linda sa...

blä för dessa höstförkylningar =/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig