Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 26 september 2010

Du har aj i tummen

Min dotter fick en ask plåster av sin pappa. Och nu står hon här och har svårt att bestämma vart hon har ont någonstans så jag kan sätta ett plåster där.... Knasfia!
Och plötsligt frågar hon mig vilket plåster jag vill ha. Förklarar att jag inte har ont någonstans så jag behöver inget plåster.
"Du har aj i tummen!" får jag då som bestämt svar.
Tänk att plåster har en sån magisk dragningskraft och smärtstillande verkan speciellt om det är några figurer på.
Ni skulle bara hört det eviga tjatet i somras när vi köpte Dora-plåster i USA!

Vill förresten visa upp de jättesnygga ""tofflor" som jag beställde genom vänninan, Skrotmamman. Hon har en vän som är mammaledig och som virkar såna.
Jag mätte sonens fot för ca 2 veckor sedan och lade till en halv centimeter. Jag tänkte ta i så att han kunde ha dem med strumpor i...
Häromdagen fick jag hem dem. Och de sitter precis..haha Undrar hur stora fötter han kommer få?
Nåja, hon hade inte börjat med par nummer 2 som jag beställt så jag lade på en bit till...

För övrigt så är den här förkylningen, som dök upp i går, inte speciellt rolig...Den har nu utvecklats till "Ont-i-hela-kroppen-förkylning...Bläää



0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig