Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 22 september 2010

Dottern kan själv och jag kan tävla

Vill börja med att tala om att jag tävlar om väldigt häftiga skor från http://www.novaqueen.se/ genom Chicmommy.
Önskar verkligen att jag hade förmågan att gå i vissa av deras skor men har iallafall hittat 2 par som jag kan tänka mig och som jag nog kan gå i också. Titta in så får ni se vad jag menar :-)
De hade mycket annat snyggt också.

Sen måste jag få berätta dagens inte så välluktande äventyr som min dotter utsatt mig för haha
Hon ville gå på toaletten och efter mycket om och men så kom hon fram till att det inte kom något bajs...
När jag torkat henne och skulle sätta på ny blöja så tyckte hon att hon ville prova på pottan också. Det kändes väl fortfarande som något låg på lur.
Hon satte sig på pottan och jag gick ut ur badrummet.

Efter en stund kommer hon ut och ber om papper (hon har aldrig bett om det förut, tyvärr...utan dragit ut mängder..)
När jag går in för att hjälpa henne så ser jag....Att hon mycket riktigt använt pottan.... Och själv försökt tömma den i toaletten...Oj, oj, oj.
Operation sanering. Men dottern var så glad och sa flera gånger "Kan själv!"

När jag sedan skall sätta på henne blöjan så utbrister hon "Kommer mera bajs". Varvid hon sätter sig på pottan igen och dum som jag är så säger jag bara åt henne att ropa när hon behöver hjälp....
Sen upprepar sig allt igen!!

Så nu har vi en mycket ren toalett och en nöjd dotter som kunde själv...

1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Duktig flicka!!! ;o)
min dam roade sig med att kissa, medvetet, i sin säng... Mindre kul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig