Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 29 september 2010

Björnen sover

Barnen sover, barnen sover, i sitt lugna bo. De är inte farliga, bara vi är varliga... Men jag kan dock, men jag kan dock...knappast detta troooo!
Ssssch!
Lika bra att gå och lägga sig och tvångssova. Hmm troligt...

Tillbringade 2 timmar på dotterns dagisgård i dag efter hämtning. Var riktigt kul att stå i höstsolen och kika på hur hon interagerade med de andra barnen och hur hon busade med sin favoritfröken. Det var kemi mellan de två minsann! Lyckligt mammahjärta!

Tandläkare och lunchdate i morgon. Bläää på det ena och kuuul på det andra :-)

Håll tummarna för mig. Jag skaaa slå min mormors rekord.
Har fortfarande inte haft ett enda hål till denna dag.

Natti natti
/Gottegrisen

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig