Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 12 april 2011

Min lilla bebis är så stor så stor

Trots en alldeles totalt bläig dag så är jag glad.
Sonen fick tidigare under dagen för sig att resa sig från golvet för att gå sina 3 steg som han tidigare övat på någon vecka, överlycklig blev jag. Att han kan resa sig själv liksom, hallelulja haha

När han senare under kvällen, när jag lagade middag, står mot sin systers stol, vänder sig mot mig, släpper stolen och gå ungefär 15 steg fram till mig så blir jag om möjligt ännu gladare.
Jag tjoade, tjimmade och gosade med sonen tills dottern protesterade.

Ja det var dottern som protesterade, inte sonen. Jag tror hon tänkte att det var väl inget att uppföra sig sådär över. Hon går ju minsann hit och dit, fram och tillbaka hela dagarna!

Så en hel vecka innan sin 10 månadersdag, 2 månader tidigare än dottern, så är det nu officiellt:
Han går!

3 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Åh vad roligt det är!! Visste väl att han skulle vara tidig! Han har haft det i sig, ända sen magen! Vad skoj det ska bli att se! Dottern kommer bli paff, kan jag lova!

Johanna - Tvåbarnsmamman i kaoset sa...

Oh tack fina, vad glad jag blir för rösten men även för att du skriver att du ser att jag gått ner i vikt. :D

Superkram på dej

Mira sa...

Åh så spännande, han måste vara tidig? Längtar tills min dotter går, hon är 8,5 månader nu och övar på att gå runt bord, skjuta pallar framför sig osv.

Hittade hit via mysmasken, ska kika runt mer nu :)
Ha en fin kväll/ Mira

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig